Testing as a Service pro T-Mobile

Testing

SoapUI
SAP
EA
HPQC
PuTTY
SQL
4

roky spolupráce

30

aplikací

35

testerů

Výzva

Obrovská komplexita a kritická role testovaných aplikací

Spektrum poskytovaných služeb a na ně vázané procesy vytváří v T-Mobile komplexní ekosystém aplikací, která jsou třeba pro jejich zajištění. Tento komplex v roce 2014 čítal přes 100 samostatných aplikací. Jejich funkčnost a další rozvoj byl pro společnost kritický.

 

Pro zajištění bezproblémového chodu zákazník potřeboval:

  • optimalizovaný proces testingu,
  • perfektní koordinaci v rámci celého IT týmu,
  • podporu rozvoje nových služeb a funkcionalit,
  • rychlou reakci na změny a novinky.

Zajištění takového požadavku in-house či skrze tradiční testingové služby by bylo velmi složité a neefektivní.

Řešení

Flexibilní služba s garancí výstupů a prvotřídní péčí

Požadavky a specifika zákazníka přímo vybízely k zajištění testingu skrze námi nově budovaný koncept Testing as a Service. Ten v sobě nese optimální kombinaci flexibility požadavků a garanci výstupů.

V rámci takové spolupráce jsme se tak byli schopni pro klienta zajistit:

  • sestavení strategie pro kvalitní a spolehlivý testing,
  • začlenění do interního testingového prostředí,
  • nejen waterfall projekty, ale i agilní týmy,
  • automatizaci testingu,
  • reporting a kontinuální optimalizaci,
  • flexibilní rozsah čítající až 35 INVENTI testerů.

Výsledek

Perfektní výsledky se skvělým týmovým duchem

Během téměř 4 leté spolupráce jsme dokázali nejen zajistit perfektní chod testingových procesů skrze službu Testing as a Service, ale současně poskytnout dostatečně flexibilní a spolehlivé prostředí pro rozvoj nových služeb a vylepšení stávajících systémů.

Na vzájemné spolupráci klient ocenil nejen naši expertní znalost a kvalitu našeho týmu, ale také týmovou atmosféru a lidskou rovinu, která vedla k dlouhodobé úspěšné spolupráci.