Testing as a Service pro T-Mobile
Testing
roky spolupráce
testovaných aplikací
testerů
Výzva
Obrovská komplexita a kritická role testovaných aplikací
Spektrum poskytovaných služeb a na ně vázané procesy vytváří v T-Mobile komplexní ekosystém aplikací, která jsou třeba pro jejich zajištění. Tento komplex v roce 2014 čítal celkem přes 100 samostatných aplikací. Jejich funkčnost a další rozvoj byl pro společnost kritický.
Pro zajištění bezproblémového chodu zákazník potřeboval:
- optimalizovaný proces testingu,
- perfektní koordinaci v rámci celého IT týmu,
- podporu rozvoje nových služeb a funkcionalit,
- rychlou reakci na změny a novinky.
Zajištění takového požadavku in-house či skrze tradiční testingové služby by bylo velmi složité a neefektivní.
Řešení
Flexibilní služba s garancí výstupů a prvotřídní péčí
Požadavky a specifika zákazníka přímo vybízely k zajištění testingu skrze námi nově budovaný koncept Testing as a Service. Ten v sobě nese optimální kombinaci flexibility požadavků a garanci výstupů.
V rámci takové spolupráce jsme se tak byli schopni pro klienta zajistit:
- sestavení strategie pro kvalitní a spolehlivý testing,
- začlenění do interního testingového prostředí,
- nejen waterfall projekty, ale i agilní týmy,
- automatizaci testingu,
- reporting a kontinuální optimalizaci,
- flexibilní rozsah čítající až 35 INVENTI testerů, kteří otestovali 30 aplikací.
Výsledek
Perfektní výsledky se skvělým týmovým duchem
Během téměř 4 leté spolupráce jsme dokázali nejen zajistit perfektní chod testingových procesů skrze službu Testing as a Service, ale současně poskytnout dostatečně flexibilní a spolehlivé prostředí pro rozvoj nových služeb a vylepšení stávajících systémů.
Na vzájemné spolupráci klient ocenil nejen naši expertní znalost a kvalitu našeho týmu, ale také týmovou atmosféru a lidskou rovinu, která vedla k dlouhodobé úspěšné spolupráci.
Pojďme vytvořit něco úžasného
Budete překvapeni, co spolu dokážeme.