C-Suite Meetup vol. 9: Remote vs. Onsite

V post-covidovém světě je pro firmy otázka organizace práce stále velkým dilematem. Vrátit zaměstnance do kanceláří, nebo ponechat práci na dálku? Jak najít rovnováhu mezi efektivitou, týmovou soudržností a flexibilitou?

Pojďme společně sdílet praktické zkušenosti a strategie, jak maximalizovat výhody a minimalizovat rizika jednotlivých pracovních režimů.

INVENTI C-Suite Meetup vol.3: Jak na digitální řešení, které ustojí vaše ambice.

TERMÍN

4. března 2025
8:45–13:00

MÍSTO

INVENTI
Táborská 31, Praha 4

REGISTRACE

Meetup v kostce:

Jak ve firmě vyvážit práci z domova s prácí z kanceláře?

Jaký je pro nás optimální mix pro efektivitu a týmovost? Tuto výzvu řeší mnoho firem a odpověď není snadná. Zvlášť pokud ve vaší firmě přemýšlíte o změně přístupu.

Diskuze s řečníky, kteří mají různé zkušenosti, přístupy a výsledky.

Podíváme se na různé přístupy a probereme jejich aspekty. Každý z hostů nabídne jiný pohled na věc. Sdílet s námi budou praktické zkušenosti i měřitelné výsledky.

Do které skupiny se řadíte vy sami? Podpora remote nebo onsite?

Firmy dnes volí různé strategie. Některé staví svoji výhodu na benefitu práce z domova, jiné se snaží zaměstnance vracet do kanceláří, a některé kanceláře vůbec nemají. Jak se vám daří naplňovat vaši představu o ideálu?

Inspirace, networking a přátelská atmosféra.

Meetup vám poskytne inspiraci a tipy pro naplnění vašich pracovních vizí. Ať už máte jakoukoli zkušenost či názor, určitě se seznámíte s novými lidmi z oboru a užijete si příjemné dopoledne zakončené společným obědem.

Kdo na akci vystoupí

Na našem meetupu se představí majitelé a manažeři s různými pohledy na tyto otázky, jejichž firmy zaujímají postoje na celém spektru možností. A krom svých vlastních zkušeností mohou nabídnout i vhled do strategií firem ve svém okolí.

Maria Sztarovics

Zakladatelka a CEO I Wings4U
LinkedIn profil

Mária je zakladatelka a CEO marketingové agentury Wings4U. Své podnikání si vysnila. Založila ho během mateřské dovolené uprostřed finanční krize v roce 2008, a přesto dokázala dostat svou B2B společnost na globální scénu. DNA firmy bylo a je od samého začátku postaveno na práci na dálku. S pomocí matek na mateřské dovolené postupně vybudovali firmu s mezinárodní klientelou.Dnes  firma spolupracuje s předními globálními společnostmi, jako jsou Microsoft, Zendesk, Accenture, Citrix, Fortinet, Netskope a další. Specializuje se na niche marketingové služby, známé jako „customer marketing neboli zákaznický marketing, advokacii a storytellingu, které poskytuje klientům po celém světě.

Jiří Sauer

Audit & Assurance I Deloitte
LinkedIn profil

Jiří je partnerem v oddělení Audit & Assurance společnosti Deloitte Česká republika. Specializuje se na poskytování služeb především americkým společnostem, a dále klientům v oblasti technologií, médií a telekomunikací. Je lídrem soutěže Deloitte Technology Fast 50, která každoročně oceňuje nejrychleji rostoucí technologické firmy a zastřešuje komunitu těchto firem.

V Deloitte působí od roku 2005, kdy dokončil studia mezinárodního obchodu na VŠE v Praze. V letech 2009 až 2011 působil v kanceláři Deloitte v kalifornském San Jose.

Jiří je členem britské Asociace autorizovaných účetních znalců a auditorů (FCCA), členem Institutu certifikovaných účetních v Anglii a Walesu (ACA), je registrován jako certifikovaný veřejný účetní a auditor (CPA) ve Spojených státech, je držitelem titulu dipIFR a je zapsán jako statutární auditor v České republice.

Petr Skondrojanis

Zakladatel a CEO I COCUMA & COCUMA HI/RES
LinkedIn profil

Petr je CEO a zakladatel COCUMA. V oblasti HR působí přes 26 let a posledních 5 let ho fascinuje firemní kultura a lidé v organizacích. Je to člověk, který je neustále mezi lidmi. Potkáte ho, buď ve firmě při rozhovorech, při přednáškách o firemní kultuře, nebo při mentoringu lídrů a týmů. Více informací o Petrovi si můžete přečíst na jeho webu.

Program meetupu

8:45 ‑ 9:20 Společná snídaně v INVENTI
9:20 ‑ 9:30 Zahájení meetupu
9:30 ‑ 10:30 První diskuzní blog
10:30 ‑ 11:15 Coffee break & Networking
11:15 ‑ 12:15 Druhý diskuzní blog
12:15 ‑ 13:00 Společný oběd v INVENTI & Networking

Program meetupu

8:45 ‑ 9:20 Společná snídaně v INVENTI
9:20 ‑ 9:30 Zahájení meetupu
9:30 ‑ 10:30 První diskuzní blog
10:30 ‑ 11:15 Coffee break & Networking
11:15 ‑ 12:15 Druhý diskuzní blog
12:15 ‑ 13:00 Společný oběd v INVENTI & Networking

Nenechte si ujít tuto příležitost

Počet míst na akci je omezen a potvrzovány budou přihlíšeným průběžně. Přihlašte se hned, abyste o své místo nepřišli.


Co o meetupech říkají naši návštěvníci

Zajímavé pohledy z jiných firem / projektů.
Velmi přínosná a pestrá diskuze.
Sympatické prostředí a osazenstvo 😊
Super téma, super lidi, příjemné a komorní prostředí.
Zajimavé porovnání, jak to funguje jinde. Nápady na zlepšení.
Málo času! Díky moc za tuhle příležitost a perfektní organizaci.

Máte nějaké dotazy? 

Ozvěte se nám na email events@inventi.cz.